A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Гадяцької міської ради Полтавської області
"Абсолютно неважливо, наскільки геніальний ваш розум або стратегія – якщо ви граєте поодинці, то завжди програєте тим, хто грає в команді" (Рід Хоффман)

Завдання і цілі

Наші цілі:

Створити проєкт професійного розвитку педагогічних працівників (ППР) як розвивальне середовище, що забезпечує безперервну освіту педагогів у певній сукупності заходів, спрямованих на конкретний результат.

Створити можливості для побудови індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогів через удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей педагогічним працівникам у межах професійної діяльності або галузі знань з урахуванням вимог відповідного професійного стандарту.

Забезпечити постійну психологічну підтримку педагогічним працівникам та розвиток їх психологічної компетентності в умовах реалізації реформи освіти.

Створити кейси документів щодо особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням дистанційного навчання.

Створити ефективну систему навчання із використанням дистанційних технологій.

Впровадити в освітній процес ефективні навчальні стратегії.

Наші завдання:

1) узагальнюємо та поширюємо інформацію з питань професійного розвитку педагогічних працівників;

2) координуємо діяльність професійних спільнот педагогічних працівників;

3) формуємо та оприлюднюємо на власному вебсайті бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інші джерела інформації (вебресурси), необхідні для професійного розвитку педагогічних працівників;

4) забезпечуємо надання психологічної підтримки педагогічним працівникам;

5) організовуємо та проводимо консультування педагогічних працівників, зокрема з питань:

  • планування та визначення траєкторії їх професійного розвитку;

  • проведення супервізії;

  • розроблення документів закладу освіти;

  • особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання;

  • впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій.

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень