A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Гадяцької міської ради Полтавської області
"Абсолютно неважливо, наскільки геніальний ваш розум або стратегія – якщо ви граєте поодинці, то завжди програєте тим, хто грає в команді" (Рід Хоффман)

Рекомендації. Поради

ОРГАГІЗАЦІЯ РОБОТИ


Створення сучасного інформаційно-освітнього простору шкільної бібліотеки: метод. рек. / [авт.: І. І. Хемчян, А. І. Рубан, О. Л. Гончаренко] ; НАПН України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського. – Київ : [Б. в.], 2021. – 56 c. – (Серія „На допомогу професійній самоосвіті працівників освітянських бібліотек”; вип. 24).

Методичні рекомендації підготовлено з метою прискорення модернізації бібліотек закладів загальної середньої освіти за допомогою створення сучасного інформаційно-освітнього простору, що сприятиме підвищенню якості бібліотечного обслуговування учасників освітнього процесу. У виданні висвітлено основні напрями технічного і комунікаційного оснащення шкільної бібліотеки, розглянуто питання наповнення інформаційного простору шкільної бібліотеки, подано рекомендації щодо створення в шкільних бібліотеках «багаторівневої» моделі із зонами праці та відпочинку.

Видання призначено бібліотекарям закладів загальної середньої освіти, а також буде корисним іншим фахівцям, які прагнуть створити сучасний інформаційно-освітній простір у своїх книгозбірнях.


Чотири простори бібліотеки: модель діяльності: практичний посібник / авториукладачі: О. Бояринова, О. Бруй, Л. Лугова, Я. Сошинська, І. Шевченко; Українська бібліотечна асоціація. — Київ : ВГО Українська бібліотечна асоціація, 2020. — 104 с. 

Посібник «Чотири простори бібліотеки: модель діяльності» - це дієвий практичний інструмент, який може допомогти трансформувати бібліотеки об`єднаних територіальних громад (ОТГ) в центри культури, освіти й спільнодії, де в мешканців буде можливість отримувати потрібні знання, розвивати творчі здібності й креативність, розкривати таланти та цікаво й з користю проводити вільний час. Наступний крок – реальні дії з реорганізації бібліотечних просторів.

Практичний посібник був розроблений в рамках проєкту «Чотири простори бібліотеки: інноваційна модель діяльності», що реалізується ВГО Українська бібліотечна Асоціація (УБА) за фінансової підтримки Українського культурного фонду. Партнерами проєкту є Фундація Дарини Жолдак, Асоціація об`єднаних територіальних громад, Міністерство культури та інформаційної політики України.


Романюк Ольга. Словник нових бібліотечних термінівУправління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної у місті Києві держадміністрації Центральна районна бібліотека ім. П. Г. Тичини СЛОВНИК нових бібліотечних термінів, Київ - 2013


Сучасна шкільна бібліотека: організація роботи : практ. посіб. / НАПН України, ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського; [авт. кол.: Л. М. Бондар, Т. В. Добко, І. Г. Лобановська, О. Є. Матвійчук, І. І. Хемчян та ін. ; наук. ред.: Т. В. Добко, О. Є. Матвійчук, І. Г. Лобановська, І. І. Хемчян]. – Київ, 2019. – 359 c.(Серія „На допомогу професійній самоосвіті працівників освітянських бібліотек”; вип. 21). ISBN 978-617-7536-15-3 Посібник підготовлено з метою надання практичної допомоги бібліотекарям закладів загальної середньої освіти щодо удосконалення їхньої професійної діяльності. У виданні висвітлено технологію роботи сучасної шкільної бібліотеки, зокрема питання формування бібліотечного фонду, забезпечення бібліотечного та бібліографічного обслуговування, застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, удосконалення методів і форм соціокультурної роботи, виховання інформаційної культури учнів, планування та звітності тощо. Додатки, вміщені в посібнику, сприятимуть оптимізації організації роботи шкільної бібліотеки. Видання призначено фахівцям освітянських бібліотек.


Інструкція з охорони праці в бібліотеці


БІБЛІОТЕЧНІ ФОНДИ


Перевірка бібліотечних фондів : методичні рекомендації / Нац. акад. пед. наук України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського ; [упоряд.: А. М. Доркену ; наук. ред. І. Г. Лобановська ; рецензенти: Л. В. Савенкова, Т. Ф. Букшина ; літ. ред. С. М. Зозуля]. – К., 2012. – 28 с. – (Серія „На допомогу професійній самоосвіті працівників освітянських бібліотек” ; Випуск 11).


МАСОВІ ЗАХОДИ

Технологія бібліотечних квестів у контексті сучасного освітнього простору: методичні рекомендації/ укладачі: Козаченко О. О., Попова Н. О.; Херсонська обласна бібліотека для юнацтва ім. Б. А. Лавреньова; КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»; за заг.ред. Колєснік І.М. – Херсон, 2020. – 51 с.

 

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень