A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Гадяцької міської ради Полтавської області
"Абсолютно неважливо, наскільки геніальний ваш розум або стратегія – якщо ви граєте поодинці, то завжди програєте тим, хто грає в команді" (Рід Хоффман)

Методичне забезпечення

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ ЛИСТИ 

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ТА ІНШИХ УСТАНОВ

2024 рік

Лист Директорату лошкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України від 04 вересня 2024 року № 6/668-24 «Про методичні рекомендації» щодо безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної освіти, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти

Лист Директорату дошкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України від 03 вересня 2024 року № 6/679-24 "Про організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році" 

Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами / методичні рекомендації / укладачі: Н. Софій, О. Стягунова, О. Федоренко. Київ, УІРО, 2024

2023 рік

Лист Міністерства освіти і науки України від 31 серпня 2023 року №1/13094-23 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році" (Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році).

Лист Міністерства освіти і науки України від 14 серпня 2023 року № 1/12038-23 "Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2023/2024 навчальному році"

Лист Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2023 року № 1/11479-23 «Про методичні рекомендації (Методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»)

2022 рік

Новик І.М. Створення ресурсних кімнат у закладах загальної середньої освіти: методичні рекомендації. УІРО. 2022. 29 с.

Лист Міністерства освіти і науки України від 06.09.2022 №1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 19.08.2022 №1/9540-22 «Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти»

Лист Міністерства освіти і науки України від 08.06.2022 №4/1196-22 «Про методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку»

Лист Міністерства освіти і науки України від 28.03.2022 №1/3710 «Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану»

Лист Міністерства освіти і науки України від 17.03.2022 №1/3475-22 «Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб»

2021 рік

Лист Міністерства освіти і науки України від 30.12.2021№1/23180 «Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах»

Лист Міністерства освіти і науки України від 30.08.2021№ 1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»

2020 рік

Лист Міністерства освіти і науки України від 01.09.2020 №1/9-501 «Про особливості організації освітнього процесу в спеціальних, санаторних закладах загальної середньої освіти»

Лист Міністерства освіти і науки України від 31.08.2020№ 1/9-495 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020-2021 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 03.04.2020 № 1/9-186 «Про організаційні засади освітнього процесу в спеціальних закладах освіти, закладах освіти для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування»

2019 рік

Лист Міністерства освіти і науки України від 05.08.2019 № 1/9-498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н. р.»

Лист Міністерства освіти і науки України від 06.02.2019 №1/11-1143 «Щодо встановлення тарифного розряду асистента вчителя»

2018 рік

Лист Міністерства освіти і науки України від 13.11.2018 №1/9-691 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти»

Лист Міністерства освіти і науки України від 27.08.2018 №1/811-9110 «Про Перелік навчальної літератури рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами у 2018/2019 навчальному році»

Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освти і науки України від 05.02.2018 № 2.5-281 «Про надання роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя»

2017 рік

Лист Міністерства освіти і науки  України від 12.07.2017 № 1/9-385 «Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 03.07.2017 № 1/9-362 «Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 06.02.2017 № 1/9-63 «Щодо навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами»

Лист Міністерства освіти і науки  України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»

2016 рік

Лист Міністерства освіти і науки України від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 29.06.2016 № 1/9-332 «Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2016/2017 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 09.06.2016 № 1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів»

2014 рік

Лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 №1/9-414 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів»

Лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 №1/9-413 «Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку»

2013 рік

Інструктивно-методичний лист Міністервства освіти і науки від 08.08.2013 № 1/9539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»

2012 рік

Листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.04.2012 № 1/9-245 «Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах»

Листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26.07.2012 № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»

Інструктивно-методичний Міністерства освіти і науки, молоді та спортулист від 18.05.2012 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень