A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Гадяцької міської ради Полтавської області
"Абсолютно неважливо, наскільки геніальний ваш розум або стратегія – якщо ви граєте поодинці, то завжди програєте тим, хто грає в команді" (Рід Хоффман)

Психологічна підтримка педагогів

Шановні відвідувачі нашого сайту! Ви опинилися на сторінці "Психологічна підтримка педагогів". На ній можна ознайомитися з матеріалами, що зорієнтовані на підвищення соціально-психологічної компетентності педагогів і надання психологічної допомоги як окремій людині, так і групі чи організації.

Сторінка має такі підрозділи (оберіть необхідний вам розділ та перейдіть за посиланням):


Відповідно до Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року №672, важливим завданням ЦПРПП є надання психологічної підтримки педагогічним працівникам, яка полягає в тому, щоб процес педагогічної діяльності зробити більш комфортним, а вирішення складних ситуацій під час освітнього процесу завжди завершувався позитивно. У комунальній установі "Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Гадяцької міської ради Полтавської області (далі - Гадяцький ЦПРПП)  це завдання в межах своєї професійної компетентності реалізує психолог установи АКОЛОВИЧ Тетяна Петрівна

ОТРИМАТИ ON-LINE КОНСУЛЬТАЦІЮ ПСИХОЛОГА ЦПРПП

Для отримання on-line консультації потрібно заповнити електронну форму, в якій важливо описати Ваше звернення:

У закладах вищої освіти педагогів не готують з питань уникнення емоційного перевантаження, не формують у них відповідних умінь, навичок, особистісних якостей, необхідних для подолання емоційних труднощів у професії. Тому одним з актуальних питань психологічного супроводу професійного розвитку педагогічних працівників є створення умов та реалізація ефективних технологій для збереження та підтримки їх психічного здоров’я в процесі професійного розвитку та педагогічної діяльності. Психологічна підтримка адаптації та професійного становлення педагога передбачає створення умов та реалізацію наступних завдань: розуміння особливостей освітнього середовища; усвідомлення педагогом власних життєвих цінностей і переконань; виявлення перешкод в особистісному і професійному зростанні; активізація мотивації в педагогічній діяльності; виявлення перспектив професійного зростання і розширення напрямків ефективних дій у професійній діяльності й особистісному розвитку.

Психолог Гадяцького ЦПРПП, зокрема, реалізує наступні завдання:

  1. Сприяє підвищенню психологічної грамотності педагогічних працівників закладів і установ освіти.
  2. Здійснює супровід професійного розвитку працівників психологічної служби закладів і установ освіти.
  3. Здійснює просвітницьку роботу серед педагогів з питань ефективної взаємодії з учасниками освітнього процесу.
  4. Сприяє профілактиці професійного вигорання педагогів.

Важливим завданням психолога Гадяцького ЦПРПП є саме психологічний супровід професійної діяльності педагогів, головною метою  якого є допомогти вчителю ефективно організувати свою професійну діяльність.

Психологічний супровід щодо професійної діяльності педагога спрямований на:

  1. Формування позитивного мікроклімату в педагогічному колективі.
  2. Створення сприятливих умов для активізації мотивації педагогів у роботі.
  3. Допомогу в розкритті потенційних можливостей педагогів щодо особистісної та професійної сфер життя вчителів.
  4. Допомогу «молодим вчителям» щодо адаптації в педагогічній діяльності.
  5. Підвищення психологічної культури педагогів.
  6. Розвиток стресостійкості та профілактика емоційного вигорання.
  7. Набуття навичок вирішення проблемних ситуацій безконфліктним шляхом.
  8. Формування навичок управління власним часом (тайм-менеджмент).
  9. Розвиток здатності до саморефлексії в професійній діяльності тощо.

Основні напрямки здійснення психологічного супроводу професійного розвитку педагогів:

  1. Діагностика.
  2. Консультування.
  3. Корекція.
  4. Профілактика та просвіта.

Діагностична робота в процесі психологічного супроводу педагогів, зокрема,  полягає у визначенні запитів до психолога Гадяцького ЦПРПП, вивченні емоційного стану та професійної мотивації вчителів з подальшими індивідуальними консультаціями за потреби. Ефективними можуть бути і групові консультації для педагогів з метою вирішення проблемних ситуацій у процесі взаємодії зі здобувачами освіти та батьками. Такі консультації можуть бути організовані за актуальними запитами та темами.

Профілактика та просвіта полягає в підготовці та представленні просвітницьких матеріалів (буклетів, пам`яток, бюлетнів тощо). До актуальних заходів профілактичного та корекційного спрямування можна віднести наступні: семінари-практикуми, інтерактивні ігри, тренінги, вебінари, воркшопи, психологічні студії, тощо.

Таким чином, необхідність ефективного професійного розвитку педагогічних працівників вимагає кваліфікованого психологічного супроводу та підтримки психологічного благополуччя педагога в їхній професійній діяльності.

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень