Рекомендації. Поради
ОРГАГІЗАЦІЯ РОБОТИ
Методичні рекомендації підготовлено з метою прискорення модернізації бібліотек закладів загальної середньої освіти за допомогою створення сучасного інформаційно-освітнього простору, що сприятиме підвищенню якості бібліотечного обслуговування учасників освітнього процесу. У виданні висвітлено основні напрями технічного і комунікаційного оснащення шкільної бібліотеки, розглянуто питання наповнення інформаційного простору шкільної бібліотеки, подано рекомендації щодо створення в шкільних бібліотеках «багаторівневої» моделі із зонами праці та відпочинку.
Видання призначено бібліотекарям закладів загальної середньої освіти, а також буде корисним іншим фахівцям, які прагнуть створити сучасний інформаційно-освітній простір у своїх книгозбірнях.
Посібник «Чотири простори бібліотеки: модель діяльності» - це дієвий практичний інструмент, який може допомогти трансформувати бібліотеки об`єднаних територіальних громад (ОТГ) в центри культури, освіти й спільнодії, де в мешканців буде можливість отримувати потрібні знання, розвивати творчі здібності й креативність, розкривати таланти та цікаво й з користю проводити вільний час. Наступний крок – реальні дії з реорганізації бібліотечних просторів.
Практичний посібник був розроблений в рамках проєкту «Чотири простори бібліотеки: інноваційна модель діяльності», що реалізується ВГО Українська бібліотечна Асоціація (УБА) за фінансової підтримки Українського культурного фонду. Партнерами проєкту є Фундація Дарини Жолдак, Асоціація об`єднаних територіальних громад, Міністерство культури та інформаційної політики України.
Романюк Ольга. Словник нових бібліотечних термінів. Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної у місті Києві держадміністрації Центральна районна бібліотека ім. П. Г. Тичини СЛОВНИК нових бібліотечних термінів, Київ - 2013
Сучасна шкільна бібліотека: організація роботи : практ. посіб. / НАПН України, ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського; [авт. кол.: Л. М. Бондар, Т. В. Добко, І. Г. Лобановська, О. Є. Матвійчук, І. І. Хемчян та ін. ; наук. ред.: Т. В. Добко, О. Є. Матвійчук, І. Г. Лобановська, І. І. Хемчян]. – Київ, 2019. – 359 c. – (Серія „На допомогу професійній самоосвіті працівників освітянських бібліотек”; вип. 21). ISBN 978-617-7536-15-3 Посібник підготовлено з метою надання практичної допомоги бібліотекарям закладів загальної середньої освіти щодо удосконалення їхньої професійної діяльності. У виданні висвітлено технологію роботи сучасної шкільної бібліотеки, зокрема питання формування бібліотечного фонду, забезпечення бібліотечного та бібліографічного обслуговування, застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, удосконалення методів і форм соціокультурної роботи, виховання інформаційної культури учнів, планування та звітності тощо. Додатки, вміщені в посібнику, сприятимуть оптимізації організації роботи шкільної бібліотеки. Видання призначено фахівцям освітянських бібліотек.
Інструкція з охорони праці в бібліотеці
БІБЛІОТЕЧНІ ФОНДИ
МАСОВІ ЗАХОДИ