Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму у 2024/2025 навчальному році
Відповідно до «Стратегічного плану діяльності МОН України до 2027 року», у якому йдеться про пріоритети та цілі Міністерства освіти і науки України на найближчі роки, визначено дев’ять пріоритетів, які охоплюють ключові сфери:
- освіта дітей раннього та дошкільного віку;
- реформа «Нова українська школа»;
- концепція позашкільної освіти;
- трансформація професійної освіти;
- якісна вища освіта;
- розвиток науки та інновацій;
- європейська інтеграція України у сферах освіти і науки;
- цифрова трансформація освіти і науки;
- підтримка й супровід осіб з особливими освітніми потребами та осіб, що потребують підтримки в освітньому процесі.
В умовах сучасних викликів позашкільна освіта в Україні має відігравати ключову роль у формуванні української національної та громадянської ідентичності дітей та молоді, розвитку їхніх талантів та здібностей, надолуженні освітніх втрат, наданні освіти на деокупованих і прифронтових територіях, де недоступна офлайн-освіта, оперативному формуванні та імплементації нових методик і підходів до освіти.
Пропонуємо для використання Методичні рекомендації Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді щодо організації освітнього процесу у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму у 2024/2025 навчальному році:
Джерело: лист Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді від 15 липня 2024 року №184