Про реалізацію комунікаційної кампанії «Головне - що всередині. Вибирай тру, а не фейк»
Здорове та збалансоване харчування – це свідомий вибір, запорука гарного самопочуття й енергії, необхідних для успіхів у школі та за її межами.
Нова хвиля комунікаційної кампанії «Головне – що всередині» навчає підлітків обирати корисні та якісні продукти, а не їхні менш здорові альтернативи.
В рамках погодженого плану співпраці Представництва ЮНІСЕФ в Україні з Урядом України, ЮНІСЕФ, у партнерстві з Першою леді України Оленою Зеленською, Міністерством освіти і науки, Міністерством охорони здоров’я та за підтримки Посольства Швейцарської Конфедерації, для реалізації широкого спектру заходів щодо популяризації шкільної реформи харчування та здорової харчової поведінки серед дітей шкільного віку та їхніх батьків/опікунів, в межах комунікаційної кампанії «Головне – що всередині. Вибирай тру, а не фейк», виготовлено інформаційні відеоролики про важливість правильного харчування:
«Їж те, що хочеться пошерити»:
«Їж те, що насправді драйвить»:
«Їж те, що робить тебе крашем»:
Більше корисної інформації про здорове харчування можна переглянути за посиланням
Джерела:
Активне посилання на матеріали комунікаційної кампанії: http://surl.li/qyhokq