A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Гадяцької міської ради Полтавської області
"Абсолютно неважливо, наскільки геніальний ваш розум або стратегія – якщо ви граєте поодинці, то завжди програєте тим, хто грає в команді" (Рід Хоффман)

Збірник «Освіта в умовах воєнного стану в Україні: психолого-педагогічний аспект»

Дата: 06.08.2024 19:37
Кількість переглядів: 46

Фото без описуУ збірнику подано статті за матеріалами роботи науково-практичної конференції «Освіта в умовах воєнного стану в Україні: психолого-педагогічний аспект», у яких розкрито основні психолого-педагогічні аспекти освіти в умовах воєнного стану в Україні.

Повна версія

Окремі статті

Шляхи реалізації педагогічної системи «Школа толерантності»

Бирко Надія

Психологічне благополуччя учасників освітнього процесу в умовах війни

Бойчак Леся

Як допомогти дитині подолати страх під час війни?

Бондарчук Людмила

Педагогіка партнерства – новий рівень взаємовідносин між учасниками освітнього процесу

Борита Ірина

Екстремальна педагогіка. Практичні аспекти викладання історії і правознавства під час війни

Волянюк Володимир

Основні аспекти викладання предмета «Трудового навчання» в умовах війни

Галян Інна

Створення безпечного простору для учасників освітнього процесу як головний пріоритет в умовах війни

Гарук Ірина

Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу

Герасимчук Ірина

Добірка психологічних ігор та вправ для використання під час навчального процесу

Гнатюк Антоніна

Проблеми та перспективи використання штучного інтелекту в освіті та навчання

Гулеватий Андрій

Використання ефективних інноваційні технології навчання в початковій школі для дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах воєнного стану

Гуменюк Світлана

Організація роботи з дітьми з ООП

Дацькова Світлана

Виховний процес та психологічна підтримка як ефективний засіб в закладі освіти

Дзізінська Оксана

Виховний процес в закладах освіти як ефективний засіб формування морального наративу демократії, толерантності, територіальної цілісності та незалежності України: перезавантаження пріоритетів

Драчук Наталя

Формування комунікативної компетентності і наскрізних вмінь через розв’язання комунікативних вправ на уроках англійської мови

Дудченко Вікторія

Графічні диктанти як засіб розвитку пізнавальної активності на уроках української мови

Іванова Оксана

Створення безпечного простору для учасників освітнього процесу як головний пріоритет в умовах війни в Шепетівському навчальновиховному комплексі Хмельницької області

Качоровська Надія

Експериментальна інноваційна діяльність системи освіти України в умовах воєнного часу

Ковальчук Оксана

Використання освітніх інтернет- ресурсів та інструментів у навчанні іноземних мов під час дистанційного та змішаного навчання: переваги та перспективи

Кузнєцова Наталія

Розвивальне навчання здобувачів освіти як інструмент індивідуалізації навчання в умовах реалізації змішаної форми навчання та домінуючий формат роботи з обдарованими дітьми

Кульбаба Світлана

Соціальна ідентифікація як складова процесу соціалізації в самореалізації педагога в епоху трансформаційних змін

Мельник Лариса

Принципи впровадження STEM на уроках природничої освітньої галузі

Мельницька Ірина

Емоційне вигорання педагогів під час війни: ознаки та шляхи подолання

Миронюк О.А.

Виявлення негативних наслідків здійснення освітньої діяльності в кризових умовах як напрямок внутрішніх досліджень у закладах ЗСО

Мітягіна Світлана

Створення безпечного простору для учасників освітнього процесу як головний пріоритет в умовах війни

Муза Надія

Виховання допитливості: викладання біології в сільській школі в умовах воєнного стану

Навроцька Ірина

Психологічна підтримка педагога в умовах війни: резельєнтний підхід

Нечипорук Тетяна

Виховання підростаючого покоління: реалії та виклики часу

Охота Інна, Дзізінська Оксана

Психологічна підтримка учнів початкової школи в умовах повномасштабної війни

Проц Марта, Скафа Уляна

Викладання англійської мови в умовах воєнного стану

Романовський Олександр, Романовська Тетяна

Реалізація завдань національно-патріотичного виховання через впровадження козацької педагогіки

Руса Тетяна, Семенюк Людмила

Психолого-педагогічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану

Табінська Віта

Створення безпечного простору для учасників освітнього процесу Меджибізького ліцею як головний пріоритет в умовах війни

Теслюк Зоряна

Інструменти та прийоми формування громадянської компетенції учнів як основної складової становлення свідомого громадянина

Фещина Любов

Використання Орф-технологій для поліпшення психічного стану дітей

Хамленко Ірена

Викладання математики в умовах воєнного стану

Цимбалюк Людмила

Особливості здійснення педагогом психологічної підтримки школярів в умовах воєнного/післявоєнного стану країни

Шевчишена Оксана

Особистісна саморегуляція емоційних станів працівників та вихованців методами релаксації

Щербакова Тетяна

Практичні аспекти реалізації навчальних предметів в умовах війни (дистанційний формат навчання)

Школьняк Юлія

Відновлення психоемоційного балансу молодших школярів шляхом застосування здоров’язберігаючих технологій

Яворська Наталія


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень