A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Гадяцької міської ради Полтавської області
"Абсолютно неважливо, наскільки геніальний ваш розум або стратегія – якщо ви граєте поодинці, то завжди програєте тим, хто грає в команді" (Рід Хоффман)

Методичні рекомендації з оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

Дата: 01.08.2024 12:39
Кількість переглядів: 110

Фото без описуШановні колеги! Інформуємо вас, що з метою підвищення компетентності педагогів закладів загальної середньої освіти про особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання, Міністерство освіти і науки України пропонує для використання в роботі методичні рекомендації з оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами.

Ключові моменти, висвітлені у посібнику:

🟨 основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів (на момент створення посібника)

🟨 загальні підходи до оцінювання та особливості оцінювання в інклюзивному класі

🟨 роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

🟨 педагогічне спостереження та практика реагування на підтримку

🟨 залучення батьків до процесу оцінювання та роль оцінювання під час переходів між ланками освіти та інше.

Не всі учні досягають високого рівня знань відповідно до стандартів. Більш того – певний рівень знань для одного учня може бути низьким, а для іншого – високим. Але всі учні потенційно можуть показувати поступ та досягати особистих найкращих результатів. Цьому сприятиме взаємозв’язок процесів навчання й оцінювання. Якщо оцінювання проводиться об’єктивно, спрямоване на вимірювання реальних знань та вмінь учнів, це допомагає стимулювати їх до навчання, виявляти слабкі місця та застосовувати більш дієві педагогічні практики для покращення результатів. Так, правильний підхід до оцінювання дає змогу вчителям отримати інформацію про стан навчальних досягнень учнів і вчасно відреагувати на проблеми в навчанні, ухвалити рішення для його поліпшення. Система оцінювання має здійснюватися на позитивному ставленні до кожного учня та учениці, враховувати рівень особистих досягнень, а не рівень недоліків. На сторінках посібника ви знайдете інформацію про особливості оцінювання, техніки та підходи, які допоможуть вчителям фокусуватися на оцінюванні в інклюзивному класі, доступі кожного учня та учениці до якісної освіти, їхньому індивідуальному прогресі, а не на ранжуванні та рейтингах:

Джерела:

сайт УІРО 

Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами / методичні рекомендації / укладачі: Н. Софій, О. Стягунова, О. Федоренко. Київ, УІРО, 2024


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень